BIAS 2019: Acei oameni minunați…


24 august, ora 04:30
Zbârnâie ceasul și, ca de obicei, îmi vine sî îl fac țăndări. De fapt, el cântă, dar, la ora aia… Orice devine zbârnâit… Ce te-a apucat, pocitanie, nu vezi ce negru e afară?! Mâța se întinde și adoarme la loc. Încerc și eu: Zbârr, ding-ding, dong… Ding-ding! Te ucid, pricăjitule!
Dar, când să apuc bine telefonul și să-l fac țăndări… BIAS! Hait, că bine zici! Trezireaaaa! Și… Casc. Văleleu… Ce noapte eeee!… Și dau să ațipesc – nu-i bai, avem sistem uns bine, ne sunăm unii pe alții până ne trezim, că n-avem încotro!
Zbârrr… Trosc, bum, trrrr… Mă scurg din pat. Cu chiu, cu vai, redevin biped și… Nimeresc bucătăria. Măcar să facem să fie cafea! Că vine și trezirea…
Apa clocotește, încep să fac ochi – cine m-o fi pus?! Nu mi se dă bine vălul de vise de pe ochi, că… Zăresc. Cam în ceață, dar zăresc! Era mare, n-aveam cum să n-o zăresc! Cum, CE?! PATA! Aia lungă și întunecată, de pe perete! INUNDAȚIEEEE! NUUUU!
Nu se poate, nu azi, nu DE BIAS! M-am… trezit.
Mă ia jalea – mai văd io BIAS…
Păi, rugina ta de pată, nu puteai să fii mică, să mă fac că nu te văd?!
Avertizez că e posibil să anulez plecarea și încerc să mă mișc într-o direcție: e ora 05:00 dimineața! Mă agit puțin, trimit un mesaj, trezesc administratorul, normal că nu se rezolvă nimic (nu că aș fi așteptat altceva), las totul baltă, cer un sfat și… Pot da repede cafeaua pe gât.
Ce, să ratez eu BIAS doar pentru atât?!
La 07:27 parcăm aproape de poarta aeroportului Băneasa. Am ajuns! Putem trage repede și un pui de somn; poarta se deschidea la… opt.
Prima oprire: hangarul! Știu bine cum stă treaba, mai târziu nu mai ajung eu până aici, decât… smulsă, trasă, împinsă…

 

O vizită rapidă, dar fructuoasă. Prind (Acum, că mai târziu… Sigur nu mai am de unde!) o șapcă pe cinste (EXTRA!) și, așa cum mi-am promis, un nou volum al lui Alin C. Ionescu. Mulțumesc mult! Era cât pe ce să cedez tentației de a cumpăra vreo trei, dar am rezistat eroic și am realizat doar ce mi-am propus: unul pe BIAS! Bine, poate și ceva prin internet, că un an e, totuși, lung…

 

… Și muuulte materiale promoționale. Evantai, abțibilduri, afișul evenimentului, broșuri de prezentare… Ieșim din hangar cu brațele pline, atenți să nu risipim nimic – totul e prețios!
Se sună adunarea, ne organizăm – sau încercăm, ne împrăș… împărțim sarcinile, ne poziționăm în teritoriu – am vrea, dar, până la urmă, ne trezim mai uniți decât în primele minute într-o frumoasă grămadă veselă și… Nu așteptăm , pentru că nici n-am apucat să scot aparatul (am amânat, recunosc), că avioanele Școlii Superioare de Aviație Civilă și flota aeriană a Aeroclubului României survolau deja aeroportul.
Nici nu m-am grăbit, mi-am luat cele câteva minute de început ca simplu privitor – merita! Se anunța zi plină de zbor, fără pauză, pentru această ediție. Respir adânc… Normal că nu rezist și înhaț camera foto pe care tocmai ce am fost învățată cum să o montez fără a o chinui prea mult. (Mulțumesc!)
Să înceapă dansul! Dansul avioanelor și dansul nostru, pe acordurile lor.
BN-2 al INCAS care mă impresionează de fiecare dată prin simplul fapt că acest avion există. Respect, deci, BN-2!
MIG-21 LanceR!
De fiecare dată BIAS-ul a început fin, dar în forță. De această dată este rândul MIG-ului să ne trezească și ultimele simțuri ce încă mai dormitau. Gata! Trezirea! BIAS 2019 e în toi! La verticală: Forțele Aeriene Române! (Să auzi aceste cuvinte la BIAS… Tunet!) Domnul comandor Gheorghe Stancu și MIG-21 LanceR!
Reveniți după o participare de succes (normal!) la RIAT (Royal International Air Tatoo, Fairford, Anglia), avion și pilot ne încântă, în sfârșit, din nou, acasă.
Aterizarea și… Aproape întorceam spatele, avionul ajungând într-o zonă în care abia îl mai zăream, când… Îmi dau seama și mă răsucesc brusc pe călcâie: NU! Nu tocmai ACUM!
Ani la rând, de când MIG-ul decolează și aterizează pe pista de la Băneasa (probabil primul dar imens luat personal), eu nu văzusem încă acea parte caracteristică a aterizării: parașuta! Iar motivul e chiar unul rușinos – uitam! Sigur că îmi aminteam, dar… Mult după, când… Mai aveam de așteptat un an… Acum, însă, am stat cu privirea lipită, abia respirând… Și mi-am apropriat un mare cadou!
Parașutiștii militari oferă un spectacol complet.
Campionatul Mondial și Cupa Europeană de Parașutism, lucru relativ pe cupolă, încheiate cu doar câteva zile înainte la Strejnic, la care echipa României a obținut locul trei european, au dat parcă un nou avânt parașutiștilor Aeroclubului României – toți ochii sunt lipiți de voalurile lor.
Defilarea Elicopterelor IAR330 Puma, impresionantă prin sunet și imagine,
IAR-99 Șoim
Una dintre imaginile emblematice ale BIAS: TAROM și Șoimii României (Hawks of Romania)! George Rotaru (director general al Aeroclubului României și membru al lotului național de acrobație ), Atilla Goger, Cristian Iorgov (membru al lotului național de acrobație), Teodor Munteanu (membru al lotului național de acrobație) și Vlad-Alexandru Popescu (membru al lotului național de acrobație) însoțesc avionul Airbus A318 pilotat de Alfred Ghergan și Cristian Dona.
Baltic Bees!
Nu pot să nu remarc (încă o dată) cât de inspirată e schema de culori pentru un cer senin. Definitorie pentru formația letoniană care a luat ființă în anul 2008 este și abilitatea de a își schimba configurația în mod frecvent în timpul evoluției.
Jurgis Kairys!
Campion Mondial la Unlimited cu echipa (URSS) în 1982 si campion mondial la Freestyle în 1990 și în 1994, fost antrenor al Lotului Național de Acrobație Aeriană al României, pilotul lituanian ar trebui probabil să primească cetățenie română onorific pentru cât de cunoscut și iubit este pe aceste meleaguri… Mulțumim, Jurgis Kairys!
Un invitat surpriză se strecoară în display.
SOKO G2 GALEB din Iugoslavia
L-29 Delfin din Slovacia
White Wings! Într-o nouă formulă, pentru această ediție (Teodor Munteanu evoluând în cadrul formației Hawks of Romania): Octavian Stavilă și Vasile Hapciug!
„Șoimii României”!
„Hawks of Romania”, pentru internațional:
George Rotaru (Cap formație)
Teodor Munteanu (Aripa dreaptă)
Cristian Iorgov (Aripa stăngă)
Atilla Goger (Coada formație)
Nu înainte, însă, de a urmări prima evoluție solo a lui Vlad – Alexandru Popescu!
Urmează fantastica surpriză a acestei ediții, un invitat pe care aproape nu mai speram să îl revăd la BIAS: Luca Bertossio!
Cu un palmares deja impresionant, Luca Bertossio (născut în 1990) este membru al echipei naționale de acrobație cu planorul a Italiei și pilot în echipa Red Bull. A cucerit șapte medalii de aur, șapte de argint și patru de bronz și deține titlul de campion mondial în 2012 la categoria advanced și de vicecampion mondial la unlimited în 2015. Este și fost antrenor al lotului național de acrobație cu planorul al României. Thank you, Luca!
O mare bucurie să îl revăd, în sfârșit!
Luca Bertossio și Swift S1!
Regal MIG-21 LanceR! După un balet al planoarelor, let’s rock, a little bit!
Anul trecut oprite la sol, MIG-urile (și IAR-99) au fost marii absenți la BIAS. Dacă atunci le-am purtat în suflet și am acceptat absența cu ochii înlăcrimați, acum, cu ochii la fel de înlăcrimați ca atunci, pentru că nu vom uita niciodată MIG-ul pierdut și pe omul lui (Zbor lin alături de îngeri, Florin „Patrax” Rotaru!), salutăm cu inima și fapta, ca de fiecare dată, evoluția lor. Zâmbim MIG-ului și oamenilor lui și nu ne ștergem lacrimile ivite în colțul ochilor – își au locul și motivul lor. Pentru ieri, pentru azi, pentru mâine… Supersonic… BIAS!
BIAS 2019

General de Flotilă Cătălin „Bachus” Băhneanu și Comandor Daniel „Motanu” Moise

Comandor Gheorghe „Gică” Stancu

MIG-21 LanceR de la Baza Aeriană 86 Borcea

BIAS 2019

Solo Extra 330SC și George Rotaru! Evident că, dacă ar fi să câștig vreodată la loto o suma sufient de mare, într-un avion de acest tip aș investi! Fără îndoială aș cumpăra unul!
Nu, domne, nu m-aș apuca de școală de acrobație acum, la … mă rog… Nu l-aș pilota eu! L-aș da pe mâna LOR, a „Șoimilor”! Ei ar ști exact ce au de făcut cu el!
KA-26 și Valer Novac! De această dată o surpriză nu numai prin evoluție, ci și prin înfățișarea elicopterului. De excepție!
IAK-52: BOBOIACII! Baza Aeriană Boboc/Şcoala de Aplicaţie pentru Forţele Aeriene.
Exercițiu tactic de căutare – salvare.
IAR-330 PUMA și F-16 Falcon.
Survol AN-30, C-130 Hercules, C-27 Spartan.
Și… IAR330 Puma… 77!
Pauză! PAUZĂ?! Avem PAUZĂ?! A zis cineva… PAUZĂ?!
Da… Era pauză… Dar deja trecuse.

Alexandru Ion și Zlin 50

Iar BIAS reîncepe în forță cu programul „de seară”.
În cea de a doua parte programul se repetă, dar… Numai aparent. Nicio evoluție nu seamănă cu alta, iar a doua este, de obicei, cea pe care nu aș rata-o sub nicio formă. Este adevărat că nu aș rata nimic, altfel nu m-aș trezi în miez de vis, dar să plec de la BIAS după prima parte… Cred că mi-aș lăsa mare parte dintre gânduri pe acolo. E păcat. Pentru că… iată ce aș fi ratat la cea de-a XI-a ediție:
Alexandru Ion (Pilot instructor la Aeroclubul României și pilot TAROM.) și Zlin 50!
IAR-46S (Andrei Ionuț – Comandant al Aeroclubului Teritorial „Aurel Vlaicu” Bucuresti), Sebi Pogăgean și Dobre Daniel.
Zlin-142 și Zlin-242.
Andrei Ionuț
Alexandru Ion
Vasile Hațegan
Hawks of Romania în premieră la BIAS în această formulă:
Alexandru Eparu
Teodor Munteanu
Vlad – Alexandru Popescu
Ioan Ursu
și un avion în premieră la BIAS: EXTRA 330SC YR-EXC!
Școala Superioară de Aviație Civilă și INCAS.
IAR-99 Șoim
SOKO G2 GALEB
Luca Bertossio – nu mai zic nimic. Mă bucur, doar. Și privesc.
Baltic Bees
BIAS înseeamnă multe lucruri și, mai ales, înseamnă plăcerea de a te afla acolo, la acea mare întâlnire dintre aviație și prietenii ei, dintre aviatori și cei care îi prețuiesc.
Râdem și ne jucăm.
Aterizare la punct fix.
(Eu eram punctul.)
Mi-ați remarcat șapca, da?
Si un Red Bull pe an, tradițional, la… BIAS!
Eu: La AeroNautic… Mergem cu trenul!
Antonia:…
Formație mixtă F16 Fighter Falcon și MIG-21 LanceR!
Ca acceptare a unei provocări, își schimbau și ei configurația în timpul evoluției. Plecau și ne lăsau așteptându-i, la început întrebându-ne dacă oare se mai întorc, apoi, observând „mișcarea”, aproape că făceam pariuri între noi, încercând să ghicim sub ce formă aveau să reapară.
Dacă despre MIG-21  pot spune că e la fel cum îl cunosc, cu mențiunea că se vede cât de dor i-a fost și lui de reîntâlnirea cu publicul, la BIAS, spunându-ne, parcă, prin fiecare notă și mișcare, că este același, că va rămâne la fel și că știe că suntem alături de el, despre F-16… Serios… Ce aș putea să spun?! Că aș fi sărit până la altitudinea lor, să plutesc doar câteva secunde alături de ele și să le îmbrățișez, cu piloții lor, cu tot?! Că tot timpul ne-au arătat cât de mult au evoluat în fiecare lună de antrenament, iar acum au pus totul la un loc și ne-au pus în fața ochilor ce au devenit în tot acest timp?
Că am impresia că această ediție a BIAS le-a fost special decdicată să fie, așa cum sunt în restul zilelor, cot la cot cu MIG-ul 21? Să își revendice oficial în noi locul pe deplin meritat? Da, aceasta ediție le aparține. În mare măsură. Și aparține apoi întregii aviații române. Cu pierderi dureroase în curs de un an, cu realizări pe măsura dorinței și tuturor eforturilor ei de a fi la înălțime. Felicitări, dragi Aviatori Români! Vă mulțumim pentru tot ce faceți! Civili, ori militari, vă salutăm cu respect și cu mare drag zborul!
Iar acestei mari sărbători a aviației din România se alătură prietenii aviatori din străinătate. Iugoslavia, Cehia, Italia, Statele Unite, Ungaria… Lituania.
Jurgis Kairys!
F-16, din nou! Forțele Aeriene Române!
Invitați speciali prin excelență, în premieră absolută la un miting aerian… Cormoranii Aerobați!
Bineînțeles, primiți cu entuazism și aplauze de publicul plăcut surprins de apariție.
Se pare că și ei au fost la fel de surprinși de faptul că au tranzitat aeroportul în plin festival aerian, că nici numele de scenă nu și-l aveau pregătit – puteți să credeți că, de emoție, se prezentaseră drept… BERZE?!
O, IATĂ-L! O singură evoluție, spre seară… Cum să pleci?!
MDM-1 FOX! AL NOSTRU!
Știam că Luca Bertossio are acest tip de planor și, sincer… Eram un pic… Invidioasă. (NORMAL!) Dar nici n-am apucat ca măcar să visez la unul (ori la vreun Swift), că Aeroclubul României achiziționează… DOUĂ!
Normal că m-am bucurat de parcă aveam să le pilotez eu (ha,ha)! Și, la fel de normal, de la aflarea veștii, așteptam BIAS, unica ocazie – speram – de a le vedea la zbor. Ei bine, iată unul! Frumos păsăroi, nu?
Frumos, frumos, dar nu numai! Iar când pilotul știe cum să se joace cu manșa, și e clar pentru toată lumea că băieții noștri știu, devine o minunăție!
Anul acesta, la Deva, a avut loc a X-a ediție a Campinatului Mondial de acrobație cu Planorul, categoria Advanced (10th FAI WORLD ADVANCED
GLIDER AEROBATIC CHAMPIONSHIP), iar echipa României a cucerit medalia de aur!
Octav Alexan – vicecampion mondial la individual
Lorand Daroczi
Ciprian Lupaș
Szolt Gal și
Alin Drobos
După ce în anii anteriori (2017 și 2018) urcaseră pe locul III Mondial.
Deva e departe, iar acrobație cu planorul am mai văzut doar la Clinceni, rar. (Bineînțeles că nu uit „The White Wings” – echipa demonstrativă de acrobație cu planorul a Aeroclubului României. )
Astăzi, însă, la BIAS, SE ÎNTÂMPLĂ:
Octav Alexan și MDM-1 FOX!
Hawks of Romania!
Ei… Aici avem mai multe de povestit!
Hawks of Romania este formația de acrobație ai căror cei mai mulți membri sunt și membri ai Lotului Național de Acrobație. Nu este însă o condiție de reciprocitate, deci nu trebuie să le confundăm, totuși!
La numai câțiva ani de la sosirea primelor avioane Extra în România, cineva a îndrăznit. A îndrăznit să participe, pentru prima dată, după mulți ani, la campionatele internaționale clasa Advanced: Laszlo Ferencz și Cristian Iorgov!
Aceștia intră în competiție în anul 2009 (The European Advanced Aerobatic Championship, Polonia)cu un avion Extra 300L înmatriculat D-ETTO. Fiind doar doi reprezentanți ai României, nu există rezultat pe echipe (se iau în calcul rezultatele primilor trei clasați din echipă).
În 2010, la Campionatul Mondial, participă cu YR-EWA.
2011: Campionatul European – echipa crește!
Cristian Iorgov
Laszlo Ferencz
Mihaela Alexandra Olteanu
Aceștia evoluează pe YR-EWI și, pentru prima dată, echipa României intră în clasament. Locul 7 din 10 tări concurente!
2012: Mondial
Echipa României:
Laszlo Ferencz
Cristian Iorgov
Andrei Șerbu
Dan Ștefănescu
Locul 12 mondial, din 14 tări concurente. Evoluează pe avioane tip Extra 300L.
2013: Campionat European
Laszlo Ferencz
Andrei Șerbu
Dan Ștefănescu
România cucerește locul 5 european și aviatorii noștri încep să urce spre podium.
2014: Mondial
Cristian Iorgov revine, primul avion Extra 330SC le va da aripi, iar echipa păstrează locul 5… Mondial, de această dată!
2015: un an ce va aduce schimbări majore.
Primul Campionat European care se va desfășura… la Deva, în România!
George Rotaru se alătură și România înregistrează două performanțe în premieră:
Laszlo Ferencz devine vicecampion european și cucerește aurul la prima probă, iar echipa… Urcă pe locul secund și obține argintul! 
2016: Mondial
Laszlo Ferencz părăsește echipa de avansați și va trece la categoria superioară: UNLIMITED! (Fiind unicul reprezentant, rezultatul său nu va intra în lupta pe echipe.)
Andrei Șerbu urcă pe locul 4 mondial și obține bronzul la prima probă a campionatului.
Echipa se clasează pe locul 5.
2017: European
Cristian Iorgov părăsește și el echipa, rămâne însă alături de colegii lui în afara competiției.
Echipa, brusc redusă numeric,
Andrei Șerbu
Dan Ștefănescu
George Rotaru
reușește să păstreze locul 5 european.
Laszlo Ferencz reprezintă cu onoare țara noastră la categoria unlimited.
The 1st FAI-WACL Formation Aerobatic Challenge în Zhengzhou, China – inițial s-a dorit a fi prima ediție a unei competiții de zbor în formație, dar, din cauza condițiilor impuse, s-a transformat în Air Show. Hawks of Romania se întorc aducând cu ei „Best visual creativity award”, premiul pentru cel mai creativ program prezentat.
Patru piloți (Vlad -Alexandru Popescu, Ioan Ursu, Teodor Munteanu – pe atunci membru White Wings și Alexandru Eparu)se pregătesc intens și, sub numele de „Pui de Șoimi”, își vor întipări numele în clasamente. Antrenori le sunt „Șoimii”, desigur!
Prima participare la un concurs internațional: 5th Danubia Power Aerobatic Cup, Matkópuszta Airport, 11th-15th July 2017, Intermediate
2018… Un an ce împinge limitele!
Campionat Mondial. Dar nu oriunde, ci, pentru prima dată, la Strejnic, în România!
Cea mai numeroasă echipă de până acum, pentru România!
George Rotaru
Andrei Șerbu
Dan Ștefănescu
Vlad-Alexandru Popescu
Alexandru Eparu
Teodor Munteanu
Ioan Ursu
Lucian Pîntea
Andrei Șerbu cucerește Locul III la individual, argint și bronz la câteva probe, iar echipa urcă pe podium!
România : Locul III mondial, după Franța și Statele Unite!
Laszlo Ferencz este din nou singurul reprezentant la unlimited…
2019: Campionat European, categoria Advanced
Echipa României este complet modificată. George Rotaru rămâne alături de cei pentru care va fi primul campionat european și, în formație de cinci, ocupă locul 6! E doar începutul! Iar azi i-am văzut evoluând pentru prima dată în formație, pe Extra 300L și 330SC, la BIAS!
Campionat Mondial, Unlimited (The 30th FAI World Aerobatic Championships)
Iar dacă anul acesta cel mai mare spectacol aerian din România a avut mari absenți… E pentru că… Ei bine, este PRIMUL AN în care Laszlo Ferencz nu mai luptă singur! Primul an în care avem echipă la cea mai de sus treaptă a competițiilor de înaltă acrobație: UNLIMITED!
Dan Ștefănescu și Andrei Șerbu i se alătură și este prima dată când România intră în competiția pe echipe!
Iar împreună , cu forțele adunate, cuceresc locul 5 mondial!
Felicitări, România! Felicitări, Lotul Național de Acrobație! Felicitări pentru întreg acest parcurs și mult succes pe mai departe!
Revenind la formația reprezentativă de acrobație cu motor a Aeroclubului României, „Șoimii României” a luat ființă în anul 2007.
Membrii formației sunt piloți ai Aeroclubului României, instructori, piloți de linie, unii chiar piloți de încercare. Foști, actuali, sau ne-membri ai Lotului Național.
Zboară pe avioane Extra (300L și 330SC) în formație de 3, 4, sau 5 avioane. Rareori veți vedea 2, sau…7 (Clinceni, o ediție anterioară a BIAS…).  Poate cândva vom vedea chiar opt!
Avioanele sunt ușor de recunoscut – schema de vopsire (tricolor), numerele de pe coadă, înmatricularea – Exa, Ewa etc… Iar, de nu… Poate rețineți sunetul specific – pentru că Extra… CÂNTĂ!
Parașutiștii înstelează cerul.
Se turează motorul… Din ce în ce mai puternic… Se ciulesc urechile, nările freamătă. Vibrația se resimte până în măduva oaselor… Decolează MIG-21 LanceR! Domnul comandor Gheorghe Stancu la manșă!
Spectacol de seară… White Wings!
Jurgis Kairys… SOLO!
De obicei o evoluție a Air Bandits încheie BIAS-ul cu un spectcol incendiar la propriu, nu doar la figurat, dar, de această dată, iată un program solo asumat de pilotul lituanian.
Air Bandits (Bandiții Aerieni) este colaborarea de mare succes dintre Jurgis Kairys și Iacării Acrobați – absenți, în acest an, deoarece Dan Ștefănescu, membru al Lotului Național de Acrobație, era „puțin ocupat” în Franța, după cum ați văzut mai sus. Prin urmare formația de YAK-52 TW a trimis la BIAS doar avionul lui Dan Ștefănescu, în expoziție. (Pentru competiția din Franța a folosit SU-31.) Ioan Postolache și Dan Conderman probabil îi țineau pumnii coechipierului lor, la fel de strâns ca noi.
Nu-i nimic! Dacă ei (aviatorii) pot face atâtea sacrificii, putem, cu siguranță, să facem și noi unul mic: nu ne plângem, ci ne bucurăm de noua echipă care reprezintă România la unlimited!
Jurgis Kairys asigură continuitatea tradiției și îi apreciem din plin evoluția.
Liniște…
Publicul aproape că se pregătește de plecare…
Eu… Mă învârt ca titirezul, fără astâmpăr…
Este adevărat că anul trecut nu a mai venit, dar… Cum?! Oamenii au uitat?! Toată lumea a uitat?! E în program! NU?!
Oare… Va veni, de data asta? Oare nu îl aștept în zadar, cum am așteptat data trecută?
– Tu ce faci? Sunt întrebată. Normal… Nu am de gând să strâng?
Păi… NU PREA!
Trebuie să vină!
La un moment dat am zărit un avion undeva, departe, părea în așteptare… OARE?!
Și… Nu fac nicio mișcare. Ce dacă aștept degeaba? Sunt doar câteva minute!
… în stânga dumneavoastră… Se aude în difuzoare…
IATĂ-L!
Final de BIAS 2019!
Dorință, pasiune, grijă: BIAS.
Mulțumim, Aeroporturi Bucuresti, Romatsa, Aeroclubul Romaniei, Fortele Aeriene Romane și Romaero!
Mulțumim piloților, parașutiștilor și echipelor tehnice!
Mulțumim prezentatorilor!
Mulțumim tuturor celor care au pus umărul, ori doar și-au dat acordul, pentru buna desfășurare a evenimentului!
Mulțumim pentru toate clipele pe care le-ati dedicat pregătirii acestei întâlniri, pentru dorința ca aceasta să existe, pentru concentrare, implicare și pentru grija ca totul să decurgă cât mai bine!
Mulțumim Pompierilor și echipajelor de prim ajutor prezente.
Felicitări pentru fiecare pas, felicitări pentru evoluții, felicitări pentru tot!
Putere, imaginație, cer senin și zbor lin pe mai departe!
Ne revedem în 2020!
Mulțumesc: Antonia, Constantin Duca, Cătălin Andrei, Laurențiu Dumbrăvicean și „Suntem România!” pentru colaborare.
Realizat în parteneriat cu suntemromania.blogspot.ro